Totaal aantal pageviews

woensdag 22 september 2010

Nieuwe stukken

Ik heb na lang twijfelen en veel zoeken toch een donorwagen gekocht.
Bmw 325 i met niet teveel km en alle stukken die ik kan dromen.
De motor pingelt wel, volgens de kenner is er een klep stuk, maar deze heb ik voorlopig niet nodig. Wel alle andere stukken die ik los krijg.

Alternator, startmotor en volledige kabelboom zijn nu overgezet.

Nu de zekeringkast demonteren en nakijken wat moet blijven en wat weg kan.
Ook de remcilinder en koppeling ga ik overbouwen.


Ook een nieuwe aandrijfriem moet ik bestellen aangezien abs-pomp is weggevallen.


Voorlopig dus werk genoeg.
Mijn planning om de motor te starten in de zomer is niet gelukt.
Ik hoop om snel dit nieuws te kunnen schrijven.


1 opmerking:

  1. Hallo Joe,
    Ik heb wel stoelen over, alleen ik ben bang dat ze bij jou ook niet passen .Ze komen bij www.tuningdiscount.nl vandaan stoel vinyl classic short.De rugleuning hangt te veel naar achteren je ligt er bijna in.Het is altijd wel leuk om weer nieuwe fotos te zien.
    Het is dus geen v8 geworden. Succes Marcel

    BeantwoordenVerwijderen