Totaal aantal pageviews

maandag 14 juni 2010

Traag

Flip-front gemonteerd om de hoogte van de radiator te bepalen.
En om het geheel natuurlijk te kunnen bekijken. Zithoogte al een nagekeken en dit past perfect. Ook zeer veel beenruimte. Ik moet nog wel het gaspedaal af maken. Alles is klaar om de radiator te monteren. Weer een circuit dat dicht bij af is.

Toch wel handig om aan de motor te werken. Ik vraag mij af hoe je aan een V8 werkt door dat kleine motorluik. Ik heb de motor ook al drie keer gemonteerd. Dit lukt met een beetje moeite alleen. Met twee is het heel makkelijk.Ik ben wel trots op de motorsteun, eigen ontwerp en uitvoering. Ik laat de lasnaden toch nog maar een keer nakijken door een prof.
Ik verlies zeer veel tijd met het uitzoeken van de donor onderdelen. Ik heb de afbraak niet zelf gedaan en mis veel stukken. Het is zoiets als een puzzel van 10.000 stukken en het deksel van de puzzeldoos is zoek. Ik denk erover toch een nieuwe donor te kopen en hier alle ontbrekende stukken uit te halen. Dit is wel een aankoop waarop in niet gerekend had. Ik kan de koelschroef met visco-koppeling gebuiken. Ik ga toch een rooster monteren in de neus zodat je niks kan zien van de radiator. Er is zeer weining ruimte om alles te laten passen.
Mijn ruime koffer. Hier moet nog een benzinepomp in.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten