Totaal aantal pageviews

zondag 19 april 2009

Monteren

Ik wist niet dat werken zo leuk kon zijn.
Eindelijk stukken aan het kale chassis.

Ondertussen is de volledige achterbrug gemonteeerd.

Ik ga nog wel de oude bouten en moeren van de ophanging vervangen door nieuwe.

Chassis steunt nu achteraan op zijn wielen. Nog niet helemaal zoals het moet doch eerste indruk is geweldig.

Auto is zeer laag en breedt. Achterbrug ziet en voelt zeer stevig aan.

Goed adres gevonden voor stuur, pedalen en versnellingsbak denk ik.

Toch maar even terug bekomen van de aankoop van het chassis en de vering.

1 opmerking:

  1. hallo joe ,
    leuk dat je een reactie geplaatst hebt.
    ik hoop dat we elkaar wat kunnen ondersteunen.
    veel succes met de bouw van je cobra.
    ik heb jouw site ook als link geplaats op mijn site.

    vrgr marcel cobrablog

    BeantwoordenVerwijderen